1 år sen jag för första gången...

Idag är det ett år exakt sen jag träffade Marcus för första gången och när jag vaknade satt jag å datorn och såg att jag hade fått mejl. Och sen när man öppnar det ser man världens gulligaste mejl älsklingen har skrivit till mig. Han är helt under bar. Han kommer alltid att vara mitt allt! Älskar dig Marcus Skogh!!!!! Jag vet inte ens vad jag ska svara på ditt mejl!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Marcus Mejl till mig:

idag är det 1 år sen vi stog där utanför polisstationen! känns som det var igår, men samtidigt inte. För då så sa vi typ bara hej, då fanns det inget "nu och föralltid". Men sen några månader senare ändrades ALLT. Och under dom månaderna så kände man på sig att det var nått speciellt med dig, att vad man än gjorde så kom du upp i huvet ändå. Och jag var dum och försökte ignorera dom tankarna, vet fortfarande inte varför. Men det slutade tills slut med att tankarna började handla om dig mer och mer, och jag tillät det. Och den dagen vi skulle vara med izza, när vi möttes neråt vid ica, och gick hela vägen till izza, var faktist riktigt mysigt. Kommer ihåg hur du log och pratade om jackie, att du höll på att lära dig att stå på hennes rygg. Och du pratade om annat som ni gjorde i stallet och jag lyssnade noga på varje ord. Sen började jag prata om mina bilar som jag alltid gör och du lyssnade på mig. Sen när vi kom hem till izza så kände jag att jag ville bara strunta i henne och fortsätta att gå längre, bara du och jag. Men hon kom med och aa, det typ "förstörde" lite av våran första mysiga prommenad tillsammans som vi gick ensamma. Men jag kände på mig att det inte var sista gången vi skulle ut och gå! :)

och förra nyår kommer jag ihåg hur vi va hos gagge, och du satt i soffan och man såg att du inte hade sådär jätte kul, men sen stack ni ner till bron och jag letade faktist igenom varje rum och kollade efter dig, sen kom vi ner till bron och då blev jag nästan lite ledsen, för jag trodde du höll på att ragga på någon på bron. Men det var la inget mer med det tänkte jag, trodde du inte var intresserad så aa, vad kan man göra då? men sen när vi följde dig hem, och jag fick den där kramen av dig innan du gick in, och hur du lutade dig mot mig när du tog på dig dina termobyxer. Och jag frågade varför du var tvungen att ta på dig termobyxor utanför er typ, och du svarade bara "du vet inte hur min mamma är" :) men nu vet jag hur hon är :) och jag vet mera om hur du är min underbara älskling:)

ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT ANNAT GUMMAN!!! glöm aldrig det, vet att mycket handlar om bilen, men mycket mer handlar om dig, kom ihåg det! :) älskar dig gumman! Nu och föralltid, du och jag :)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Älskar dig min ängel!


Kommentarer
Postat av: lindis bindis

Jo, det hade nog varit smartare! Men å andra sidan beställde jag nästan innan vi bokade resan.. Men nu blir det ju iallafall mer pengar till Sthlm! :d



awwwwsi som vanligt :D <3<3<3

2010-12-23 @ 14:54:30
Postat av: EMPAN

nae den var inte så läskig, men den var riktigt bra tycker jag :D jättegulligt mejl! :D kramar<3

2010-12-23 @ 15:15:02
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: Andrea

Ja der är ju bra:)

Vad sött du är Lindis Bindis:D<3<3<3

2010-12-23 @ 15:22:01
URL: http://foreverinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0