1184:-

Om det är någon som har 1184kr som dom inte vill ha så kan jag gärna ta dom för jag vill verkligen ha dom har skönheterna till våren. Jag vill men har tyvärr inte råd så det får vä bli att köpa något av det. Kanske det blommiga linnet. Men skulle verkligen vilja ha allt. Varför kostar allt så himla mycket för. När man verkligen har hittat något man vill ha. Och jag kände att jag hade bra moteveringar till alla saker varför jag behövde dom^^
Den gröna väskan: Den är ju helt underbar och man sprider mycket värme med den. + att jag har ju ingen grön väska och den passar svin bra till min beiga vår jacka.
Fjäderörhängen: Jag har letat efter ett par sådana men inte riktigt hittat några som jag fallit för, men dom här är helt perfekta!
rosa linnet: Har aldrig varit spesiellt tjejig av mig men det här fastnade jag för direkt. Det är ju helt underbart och lite lagom sött så där på våren/sommarem.
Cardigan:Kan säga att min pojkvän har riktigt bra smak, fastnade för den här för har ingen ljus kofta eller cardigan så det skulle behövas i garderoben!
Armbandet: Är ett sådant armband man kan ha på sig jämt och det är ju ett stort plus att det passar till nästan allt med^^
Halsbandet: Jag har inget riktigt bra halsband och brukar inte fastna för sådana halsband men jag tyckte det här var riktigt fin för att piffa upp en vanlig vit tröja eller något.
randiga tröjan:Det kommer ju att bli kyligt på nätterna och kvällarna om man ska vara ute och då är der ju bra att ha något snyggt att ta på sig. Som passar lika bra till lång jeansen som till shortsen!
Blommiga linnet:Ett helt perfekt linne som är lite roligt och som man bara kan matcha med ett par svarta shorts när man ska ner till stranden eller ner och köpa glass^^

Kommentarer
Postat av: lindis

var är halsbandet från?! helt amaziiiiing ;o<33

2010-12-30 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0