23 december 2009

Det var väl en dag som alla andra dagar. Men den har en speciell händelse i sig som jag aldrig kommer att glömma! Jag var med Jossie som jag alltid brukade vara. Vi såg på film och ty pratade skit om halva Åtvid. Eller ja hon gjorde det eftersom jag inte viste vilka hälften var. Men sedan skulle hon gå och lämna sprit pengar till någon. Och jag tänkte inte mer på det. Vi skulle gå till polisstation precis ovanför Ica. Och där står han den helt perfekta killen. Mitt framför mig. Jag får knappt fram ett hej och jag kände hur röd jag blev i hela ansiktet så jag ställde mig en bit bort och kollade på när Jossie och han hade snöbolls krig. Under möss kanten så kollade man lite diskret på honom så att han inte skulle märka det, för vad hade Andra Grönqvist gjort då? Jo typ dött eftersom att jag är så himla blyg. Men man försökte lite diskret att granska honom från topp till tå. Och så kommer man upp och möter han blåa blick och den känslan får jag varje gång jag kollar in i älsklingens ögon. Hur man nästan svimmade eller snarare drunknade i hans djupa ögon. Hur fint hans leende var. Man ville bara stå kvar och kolla på honom hela dan, man blev helt förtrollad. Och när Jossie skulle följa mig hem så kunde jag knappt röra mig så hon fick putta iväg mig. Jag var så himla mållös att det fanns en son som Marcus så nära som han gjorde. När vi kommit en bit kommer jag ihåg att jag började att små le för mig själv och kände en alldeles varm känsla i hela kroppen. Och Jossie frågade vad det var och jag svarade bara med ett leende att det inte var något. …

Det var första gången jag träffade Marcus, eller jag har träffat honom innan. Men det var första gången som räknades enligt mig för det var första gången jag försökte säga hej.

Första gången vi sågs var väl när han bodde granne med Camilla. Då jag var väldigt mycket med Camilla. Men jag såg honom bara två gånger så det borde inte räknas tycker inte jag.

Så jag har fått uppleva kärlek vid första ögonkastet. Något jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva!




Han är jämt så gullig och hjälper mig alltid när jag behöver hjälp^^
Jaaag älskar Marcus Skogh!


Kommentarer
Postat av: Lindis

aaaaaaawwwwww :')

2010-12-17 @ 22:16:20
Postat av: Marcus

jaadu älskling, du är ju bara för söt! hur kan man inte älska dig?! just nu ligger du i min säng och snarkar sådär gulligt ;) så nu ska jag stänga av datorn och krypa ner under täcket och hålla om dig hela natten:) älskar dig gumman!! <3<3<3<3<3

2010-12-18 @ 01:43:27
Postat av: Lindis

ännu mer aaaaaaaaaawwww :'D

2010-12-19 @ 20:55:42
Postat av: Anonym

Hihihi vad sött du är Lindis.

Älskar dig med älskli9ng och förlåt för att jag snarkar^^<3<3<3<3<3

2010-12-19 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0