Love shoes!

Jag säger bara en sak  jag älskar skor. Jag skulle kunna döda för att få alla dom här skorna i ett packet på posten. Det är väl inget fel med det? Okej jag har satt dom i den ordningen jag skulle vilja ha dom i. Och dom tre första paren är några som hag verkligen vill ha. Men tyvärr har jag inte råd med dom. Jag undvek faktiskt att köpa nummer 3. i Sthlm för att jag skulle spara pengar så att Marcus och jag kan åka utomlands. Men men sådant är livet. Men skulle villja ha dom. Men jag lverlever ju utan skor jag har ju älsklingen^^
1. Ett par sandaletter från Have2Have.se och dom kostar 199:-
2. Ett par ballerina skor även dom från Have2Have.se och dom kostar 299:-
3. Ett par convers vet inte varifrån men brukar ligga runt 700:-
4. Ett par högklackade skor från Have3Have,se som kostar 199:-
5 Ett par Convers vet inte heller är vaart som är ifrån men dom brukar kosta runt 700:-
6. Ett par höglackade från scorett som kostar 799:-
7. Ett par skor från Scorett som kostar 899:-
8. Ett par Reaplay skor som kostar 899:-
9. Ett par högklackade från Have2have.se som kostar 598:-
10. Ett par urgulliga tofflor från Scorett som kostar 299:-
11. Ett par sandaler från Have2have som kostar 199:-
12 Ett par högaklackar från Scorett som skulle kosta mig 699:-
13. Ett par silvriga högaklackar som kostar 498:- och kommer från Have2have.se
14. Ett par riktigt fräna sandaler som kommer från Have2have som är det billigaste paret 99:-

Ja ni ser ju att mitt intresse för skor är ganska stor och hade jag haft råd hade jag klickat hem alla dom här skönheterna. Eller iallafall några av dom. 1,2,3 hade varit ett självklart val för mig när sommaren väntar runt hörnet. Smön ska bara smälta och så ska våren ta slut. Men det räkanas ju inte. Men jag vill jag vill jag vill ha dom skorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0