Älsklingen åkt hem!

Nu har älsklingen gått hem efter en underbar kväll. Han är helt underbar och idag föll det många glädje tårar kan jag ju säga. Han pratade om hur han ville att våran framtid ska se ut. Och att han ska bygga vårat drömhus. Jag fattar inte hur mycket jag älskar honom. Det gör ont varje minut jag inte är med honom. Det känns som att hela hjärtat vänds ut och in. Smärtan är obeskrivlig!!!!! Men vi kanske skulle ses imorgon med. Jag hoppas verkligen det för det är kul att träffa min älskling. Och älskling jag vill att du ska veta att jag har aldrig litat så här mycket på någon person i hela mitt liv. Du är den person som har räddat mig från att inte göra ngt dumt i mitt liv. Vill bara att du ska veta att jag älskar dig så oehört mycket och det är därför jag är rädd att förlora dig. Du betyder för mycket för mig.
Men idag har jag iallafall städat hela huset. men jag har inte diskat det blir ju ett minus men jag får göra det imorgon. Och då börjar mitt nya liv för nu mår jag dåligt men när jag är med älsklingen så kan man släppa det för en stund men sedan så kommer det tillbaks igen när man inser hur dumt det var. Men nu ska jag försöka och klara det här! Jag tror att det kan gå med lite hjälp från älsklingen och vännerna. Men nu ska jag krypa ner i sängen och smsa lite med älsklingen. Och förästen jag har lagt undan 200kr nu till utomlands redan. Det är ju en början!!!!!
Men sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0