Är inte vaken!!!!!!!!

Jag är inte vaken än kan jag ju säga. Och ikväll så kommer jag att somna på Marcus axel. Jag bara älskar det! Och när jag komemr hem så måste jag städa och packa till Hannis. Kommer bli jätte kul i helgen. Men jag längtar jätte jätte mkt tills jag får träffa älsklingen igen.
Och idag har man svullen mage, mensverk och dubbelhacka. Hata att ha mensverk och svullen mage för det resulterar i ett kilo tyngre Andrea. Hahahaha jag vet ju att Marcus älskar mig iallafall. Så det får väl gå iallafalll!!!!!! Men nu måste jag packa alla saker och sedan gå och borsta tänderna.

Dagens outfit!


Kommentarer
Postat av: Linda

kommer bli skitmysigt i helgen :D hihi

hur dags åker vi imorgon ungefär? :P smsa <3

2010-12-03 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0