Bakat pepparkakor med älsklingen!

Imorse vaknade väl inte Marcus och jag sådär jätte tidigt kan jag ju inte påstå. Men efter ett tag fick jag upp honom. När klockan var sådär halv tolv. Vi åkte ner och köpte fralla och sedan så åkte vi hem till mig och åt frukost. Sedan har vi bakat pepparkakor med glasyr. Det var jätte kul det är det bästa jag vet att baka och speciellt med äldklingen. Han är så sött hela tiden men han bordde inte ätit så mycket pepparkaksdeg. Hoppas att han inte får för ont i magen. Men nu har älsklingen åkt hem. Han sa att han var tvungen att åka hem men vet inte varför? Hoppas att han inte har tröttnat på mig iallafall. Men nu har jag slängt på mig städ byxorna och ska julstäda mitt rum nu så att jag slipper det i veckan. Och så måste jag verkligen se till att jag inte stökar ner mitt rum igen. Men men det blir nog bra. Hoppas att älklingen har det bra där hemma iallfall. Men nu  blir det julstök^^

Bilden blev inte så bra men det får duga!

Hahaha det var ju jätte kul att kladda på pepparkakorna^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0