Bara massa plugg!

Nu sitter jag hemma och pluggar som ett  as. Men jag kan boka av några saker på listan iallfall.
-Foto projekt i poverpoint är helt klart( och är nöjd)
- Matten ( Har gjort första sidan och sedan alla A uppgifter på andra)
- Kemi frågorna( eller aa jag fattar ju inte sissta)
Så nu är det bara kvar att gå till Lindis och fixa grupparbetet sedan kamerans delar och det egna projektet i naturkunskapen Så det kan jag nog fixa. Och sedan så ska jag träffa älsklingen ikväll. Det kommer bli riktigt mysigt. Hihihi så nu vet ni vad jag gör idag!

jag i sommras!


Kommentarer
Postat av: Marcus

såååå jäääävla söööööt bild!!! <3<3<3<3

2010-12-07 @ 16:00:47
Postat av: Andrea

Du är knäpp älskling!<3<3<3<3

2010-12-07 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0