Dags att sova kanske?

Nu börjar jag att känna att jag är rätt seg. Inte bra inte bra. men vill inte störa älsklingen när han spelar sitt spel. Och kan säga att vi är riktgiga datanördar.Jag har suttit framför den hela kvällen och nu sitter Marcus och spelar datorspel. Hahaha bara jag får vara i samma rum som älsklingen så spelar det ingen roll. Men jag känner att börjar bli dags att klä av sig och hopp i säng. Men imorgon ska Marcus följa med mig till stallet och kolla på när jag rider( som ni vet eftersom jag har skrivit det tusen gånger) men det ska bli så himla kul^^. Och sedan ska vi väl hem och duscha och fixa oss. Och sedan så bär det in till Stan för att äta gott och se på bio. En riktig mys kväll. De ska bli riktigt kul. Och så ska jag försöka läsa fyra kapitel i boken och så kolla igenom Kemin lite för jag känner att jag har hamnat efter lite med hur jag hade tänkt att plugga( men matten tänker jag att skita i för jag fick ju vg och det är ju bara att kolla igenom några uppgifter från varje område liksom. Så det har jag väl gjort halvt klart. Men så ser väl min dag i ut imorgon så det ska bli en riktig lyckad dag imorgon^^ Men nu säger jag god natt här för nu ska jag krypa ner i sängen och jag får se om Marcus gör mig sällskap men det brukar han ju göra så det hoppas vi på! Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra dag idag och att ni får en lika bra imorgon^^
Jag och Lindis Bindis i Sthlm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0