Damp på bloggen!

Japp nu har man kommit in på blogg.se igen. Men jag skriver om igår nu iallafall!

Nu har Marcus åkt hem. Vi har varit hela dagen. Det är så grymt kul att vara med Marcus, han får mig att vara lycklig och må bra.  Om han bara kunde förstå det. Och jag har kommit underfund med att allt i ens liv har en mening även fast man inte förstår det när det just händer. Så jag antar att även fast jag har haft mycket otur så finns det alltid något gott i det. Och jag vet vad det positiva i mitt liv är.  Jag har hittat och kommit ännu närmare mitt livs kärlek och jag har fått två riktigt bra vänner. Och dom här tre kan jag verkligen lita till på 1000%. Det är något jag är säker på!!!!

Men idag har Marcus och jag satt på nytt tyg i hans bagage. Det var jätte kul och mysigt att göra det tillsammans. Även fast det var lite kallt där nere i garaget.  Sedan åkte vi hem till mig för egentligen så skulle jag ha skallat potatis men det blev köpmat. Kanske inte så bra och jag ångrar det en aning, men jag vet att Marcus älskar mig lika mycket i alla fall så jag antar att det inte spelar någon roll. Men han var i alla fall jätte söt och följde med ut och gick. Vi gick ned till Willys så att han fick köpa godis som han skulle ha tills ikväll så att han inte skulle äta något imorgon. Snacka om att han är söt!!! När vi kom hem från Willys så la vi oss i sängen och myste, helt underbart att mysa med Marcus! Och så har vi pratat en hel del och jag har insett vad riktiga vänner innebär. Det är inte någon som för allt man säger vidare utan det är någon som Hannis eller Lindis!!! Och det är Marcus som har fått mig att förstå det! Men nu ska jag fixa lite innan jag ska hoppa i säng och sedan ska jag sova utan min älskling=( Vi får se hur det här går, kommer sakna  honom lika mycket som jag alltid gör!

Men här säger jag god natt^^


Min älskling i sommaras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0