Det är mörkt!

Det är ju jätte mörk ute nu ju. Buhuhuhu!!!!! Men skolan idag har varit helt okej. Och jag tog inte en enda pepparkaka eller bulle, eller drack någon julmust, när lärarna bjöd på det. Snacka om att jag var stolt över mig själv! Och sedan var det lunch och då köpte Hannis och Lindis godis. och jag åt inget då heller. Och så den döende maten. Som jag fick precis Vg på. ( så jävla underbart) Fast hade en del fel kn jag ju säga!. Men sen så gick vi ner och lämnade tillbaka vindkraftböckerna som vi hade lånat på stora biblan. och då gick Hnnis och Lindis in och köpte mer godis på Ica. Snacka om att jag var sugen, ferrari bilar. Mmmmmmm. Och marabo choklad. jag längtar till nästa julafton när jag får börja äta godis igen. Jammi Jammi!!! Men jag åt ingen godis bitt då heller. Är så jävla stolt över mig själv kan jag ju säga. Om jag klara idag med så har jag inte ätit godis på 13 dagar. Och jag kommer att klara det för det bästa som finns när man ska gå och lägga sig är att sätta ett kryss över dom däå hemska siffrorna. Men jag har ju kommit en bitt på vägen. Svårst blir nog i sommar när jag inte får äta någon glass. Men får väl ta en morott att knapra på istället. Men just nu sitter jag hemma hos Marcus och han är nere och duschar. Men han var iallafall snäll och hämtade mig efter kyrkan. Det tyckte jag var snällt!!!!!( och Ma4cus sluta flosa mig i örat tack det går inte så bra att skriva!!!!!!) Men nu ska jag se till att få något gjort. Skriver mer sen! Tjoho!!!!
Bild får ni i kväll eftersom jag sitter vid Marcus dator^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0