Dusch!

Nu sitter jag på våran toa på golvet och funderar på om jag ska gå och duscha. Idag har jag iallafall varit duktig och inte ätit något godis. Det tyckte jag var duktigt av mig. men kvällen är ju inte slut men jag ska verklingen verckligen försöka sluta nu.
Men dagen har varit bra och idrotts lektionen har varit grymt kul. Hahahaha vi körde lekar och snaka om att våran klas är rolig att ha idrott med. Sen har jag värdens underbaraste pojkvän som kom  och hämtade mig efter skolan. Så nu är han hemma och duschar och fixar lite och sedan kommer han hit. Hoppas att jag får med honom ut och gå sen, även fast jag vet att han tycker det är tråkigt, Förlåt älskling!!!!!!!!!!!
Men nu måste jag nog hoppa in i duschen innan mamma slår ihjäl míg för att jag sitter inne på toan och bloggar! Hihihi typiskt mig^^

Fattar inte hur Lindis Bindis fick till den här bilden allså?;)


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ful brud

2010-12-09 @ 15:20:27
Postat av: Linda

här har de den där "leopardmönstrade" klänningen du ville ha :) priset är nedsatt så jag tänkte att du kanske ville veta ;)<3



http://shop.hm.com/se/outletshoppingwindow?dept=SALE_DAM_DRESSES_ALL&shoptype=O

2010-12-09 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0