En natt med älsklingen!

Nu har jag hunnit med mycket. Eller har jag det?

Har hunnit vara i stallet och klippa mig.
I stallet så gick det riktigt fort och vi vart klara rätt så fort. Ridturen idag blev ett enda röra, fast ändå rätt så kul. Harriet har ju inte gått ordentligt på tre veckor så hon var as pigg så vi galopperade och hoppade omkring i skogen. Och det hjälpte ju inte att gamle gubben Nanook hoppade omkring som en tre åring. Men när vi kom hem ifrån skogen så var alla hästar helt döda. Och det kan jag ju säga var rätt skönt när man vet att dom är trötta. Men jag kan säga så här att jag har fortfarande träningsvärk och det lär ju inte släppa precis. Sedan var det bara att snabbt hoppa in i duschen och äta lite och sedan springa bort till Annica och klippa mig. Det blev lugg och uppklippt denna gång också jag har så dålig fantasi. Vet inte riktigt hur jag vill ha det!!!! Men nu ska jag måla naglar och massa så skriver kanske när vi kommer hem från Alva.  Hoppas att älsklingen följer med, hoppas hoppas.

Jag har världens underbarast pojkvän. I natt så låg han och sa jätte gulliga saker till mig när jag låg och sov. Men jag hörde det mesta. Frågan är hur man inte kan älska honom? Han är mitt allt. Det finaste som finns i hela världen. Det dyrbaraste i mitt liv!!!!


Filip och jag i Spanien!!! Vill tillbaks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0