Ensam hemma!

Nu har Marcu åkt hem=( Snaka om att det tar på en att vara ifrån min älskling. Men natten var helt underbar  som vanligt. Men det var väldigt läskigt för jag slutade att andas så det var ju inte jätte kul. Men nu har jag pakat och duschat och även köpt frukost tills imorgon. Marcus var gullig och följde med och handlade frukost. Men nu ska jag ta tag i diskberget på bänken och sedan laga lite mat och diska upp det. Och sedan drar jag till Lindis Bindis. Kommer bli en kul kväll med tjejerna. och imorgon blir det Stohlm. Men jag skriver sen^^

Röda läppar gör allt!


Marcus var jätte gullig han gjorde plättar åt mig^^

små fina detaljer!

Outfiten för ikväll!


Kommentarer
Postat av: lindis

heting i red lips ;D<3

2010-12-27 @ 20:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0