Fettis helgen övervunnen!

För en gångs skull har jag övervunnit fettishelgen. Jag har inte ätit en ända godisbit eller kaka. Inte ätit för mycket utan ätit lagom mycket. Det känns väldigt skönt faktiskt. Ute i Långnäs var det trevligt som vanligt. Kan ju säga att farmors köttbullar är dom godaste i världen( okej då mormors är väl lika goda). Sedan blev det att vara ute med Alva, Elsa och Filip. Det var jätte kul men väldigt kallt så vi gick in och lekte lite med om jag ska vara ärlig så är det så jobbigt att vara med Alva för hon kan inte ta det lugnt någon gång och jag ville bara krypa upp i soffan och läsa min bok. Men jag har hunnit en bit i boken i alla fall. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men blir väl att läsa lite och sedan försöka att fixa bloggen lite^^ Eftersom den cpar totalt. Och sedan får man väl hoppas att man får hitta på något kul ikväll!

Elsa älskar bullar! Kan säga att dom gick åt^^

Vi körde charader. Filip är kung, och vem gissade rätt jo jag!

Matte dansar fin dans!

Och jag kör bil^^

Alva är ett blåsade träd!

Och så har pappa damp och måste ta massa kort på mig

Julgodisrt jag inte ens åt

Elsa tyckte inte det var jätte kul att sitta och kolla på^^

Elsa trivs bäst hos Morfar Leif

Vi åker pulka ute i  snön^^

Stora syster klär på lilla syster mycket kläder.

Och vi tyckte det var väldigt kul^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0