Förtidig julklapp

Nu sitter jag i en förtidig julklapp som jag har fått av älsklingen. Den är helt underbar. Han är så söt hela tiden. Jag älskar honom så sjukt mycket så det går inte ens att beskriva med ord. Men det blir iallafall att ha den tidiga julklappen på sig idag och sedan leggins. Man måste ju vara fin när man ska träffa älsklingen. Idag ska jag till vårdcentralen och kolla min hosta och älsklingen som alltid är lika söt ska följa med mig upp eftersom jag har läkar skräck. Så ser min dag ut. Och så får man väl hoppas att älsklingen hinner att ses efter med! Men jag kan ju säga såhär att jag mår inte svinbra men det är väl bara att krypa till skolan! Men jag skriver ikväll sen, Hej så länge!

Min förtidiga julklapp^^

Min suddiga outfit idag! Den är mysig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0