Frukost på sängen!

Nu sitter jag i Marcus säng typ helt nyvaken.  Eller jag har varit vaken sen nio men sjusovaren vaknade nu när hans mormor stog och bankade på dörren. Eller jag fick väcka honom i alla fall eftersom han inte vaknar. Men nu är älsklingen  nere och köper frukost på Ica. Fatta hur gullig han är. Han åker och köper frukost. Jag har världens bästa pojkvän. Det går inte ens att beskriva med ord. Så jävla underbar är han.

I förgår så sov jag hemma hos Marcus. Så jag gick till Marcus direkt efter skolan för vi skulle åka upp till vårdcentralen och kolla min hosta eftersom den aldrig släpper. Och då hade Marcus varit jätte gullig och ringt till vårdcentralen och dom skulle ringa upp men dom ringde aldrig upp, fan vad sur jag blev då. Vill inte hosta mer. Vill inte att Marcus ska ha  ont. Så det är bäst för vårdcentralen att dom har tid imorgon för annars blir jag jävligt sur. Men sen typ åt  Marcus hemma hos sig( tror det var för att han inte kunde äta och tyckte det var pinsamt att äta lite hemma hos mig, Men man vet ju aldrig)
Sedan så åkte vi hem till Marcus igen och jag somnade väl tidigt som vanligt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men jag tog typ med mig russin så att jag inte skulle äta godis och Marcus sitter och skrattar det är ju lagom kul. Eller han är rätt så sött när han skrattar så det får väl gå!

Igår: Efter att vi hade ätit lövbiff och pommes så åkte vi ut en sväng till Marcus mormor. Jag var jätte nervös. Men det var inte så farligt bara jag får sitta när Marcus så är det inga problem. Vi åkte hem och satt hos och kolla på tv och åt vaniljkesella och hallon, eller jag gjorde det och Marcus åt glass. Sedan så gick vi in och kollade på film. Och läs noga nu jag var upp till halv två nästan rekord. Om man inte räknar med i somras. Hihihihi tyckte jag var svin duktig. Men vi gjorde inte mycket mer efter det.

Men nu ska jag vänta på att älsklingen kommer hem så ska jag äta lite frukost och så får jag se om jag måste gå hemåt för älsklingen skulle vara med Jonte idag. Så vi får väl se vart dagen hamnar.  Men skriver sen!

 

Jag som blond, för ett år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0