Fryser om fosingarna!

Nu är jag hemma från stallet där jag har hjälpt till att plocka in alla hästar. För de skulle vaxeneras. Men jag han att rida Harriet innan vi vaxinerades och det var riktigt skönt kan jag ju säga. Jag och Karin tog ett var ute i skogen. Och Harriet var pigg idag med och hon har kommit på att man kan springa snabbt i galloppen så jag måste ta ett varv i ridhuset nästa gång. Det är väk med kul men jag rider ju hellre ut kan jag ju säga^^. Men när vi kom tillbaka vart det rikitgt kallt om fosingarna. Men jag fixade det och sedan blev jag fälld av en häst och slåg i mina knän och hamnade under Pernillas hingst som trampade omkring. Men jag lever ju som tur är^^. Men jag har hunnit att damma i tv-rummet, och ska snart äta och sedan blir det mer julstök och bak. Så får vi se när Lindis och Hannis kommer sen( om Hannis hinner komma) Jag hoppas det! Men nu måste jag fortsätta städa. Tjoho!

Min underbara polle!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0