Glasögonormen sitter framför datorn!

Nu har jag kommit hem från stallet och sitter i Marcus säng. Det var riktigt kallt ute i stallet. Och jag kan säga att ridningen kunde ha gått bättre. Men vi var inte riktigt samspelta idag för Harriet var stel och jag ville att det skulle funka direkt men jag har ju inte varit inne med henne i ridhuset på mer än en månad. Så vad skulle man förvänta sig egentligen.  Men jag blev lite arg på henne för att hon var så pigg och att jag var arg på att Annie och Andres inte gör något med henne och det var ju inte riktigt rättvist. Men i slutet gick det riktigt bra i traven men fick bara till ett par galopper. Men jag är nöjd i alla fall. Jag red väldigt länge så hela kroppen är helt mör. Och imorgon så åker jag och Marcus ur till stallet för att jag ska rida Harriet. Så då ska jag longera henne lite först så att hon får ut all energi och sedan så ska jag rida fram henne i ridhuset och sedan ska vi gå ner på ridbanan med all snö så ska Marcus ta kort på mig. Det ska bli riktigt kul för har inte några bilder på när jag rider. Så längtar jätte mycket tills imorgon. Men nu sitter jag som sagt i Marcus säng och jag är ikläd mina nya jeans och en långärmad vit tröja. Jag har inga bilder från idag men jag tänkte jag skulle slänga in några fler från igår när Marcus ändå är och duschar. Såhär kommer bilderna:

Underbara Lindis

Hannis på tåget

Jag på tåget ner till Sthlm


Hahaha jag när vi åt

Hannis Bannanis på tåget hem^^

Jag på tåget hem^^

Jag undrar vad Lindis hand gör? Inbrott i pocorn påsen kanske?


Kommentarer
Postat av: lindis

ååhåhååhh underbar dag <33

2010-12-30 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0