Gott Nytt År på er!

Japp då var det snart ett nytt år. Och nyårslöften börjar att komma upp i huvudet.Jag kan säga att jag har några nyårslöften pågång men det får ni veta i ett annat inlägg och varför jag ska ha det löftet^^ Mab nåste ju ha en andledning för att klara det ju. Annars kommer jag bara att brytta det direkt. Men det här nyåret firar jag med världens bästa vänner och så klart älsklingen. Men kvällen består av att laga mat hemma oss Lindis och sedan lite senare gå ut och stappla bort till bron. Och ge min nyårspuss till älsklingen. Men nu ska jag och tjejerna dampa lite men ni kommer självklart att få följa med under kvällen. Men nu ska jag fortsätta att laga lite mat och dampa med tjejerna!


Såhär ser jag ut idag då^^. Eller ja huvudet ser ut så här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0