Helvetes veckan börjar idag!

Nu har man tagit första socker pillret på kartan. Japp det är alltid lika tråkigt, fast ändå lite skönt så jag vet att jag inte är gravid. Men helgen kan nog bli lyckad iallafall. Imorgon blir det mys med älsklingen och på lördag blir det att dra ut till Hannis och sova där. Så jag ska nog överleva helgen med.

Älsklingen var här en stund förut. Riktigt skönt att se honom en stund iallafall. Längtar tills vi flyttar hemmifrån^^. Kan jag sitta och vänta på honom varje kväll och sedan när han kommer hem kan vi lägga oss i soffan och se på film och mysa^^

Åhhh jag vill ha ett eget vardagsrum!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Andrea då x) jaa, men då kan vi ju använda det till grupparbetet istället ;D<3

2010-12-02 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0