Hemma från skolan!

Nu har jag precis vaknat från min koma käns det som. Men är hemma idagt så att jag kan gå resten av veckan. Är så jobbigt att hosta på lektionerna eftersom att jag stör alla andra. Men jag hoppas erkligen att jag inte hostar så mycket imorgon. För då måste jag gå till skolan. Och idag är det jätte fint väder ute och jag ligger helt däckad i soffan nu. Det är så himmla taskigt. Och det värsta med hela dagen är att jag får inte räffa Marucs för mamma och pappa. Asså det tar kol på en. Man får ju ont i hela kroppen av att bara tänka på att jag inte kommer att få träffa älsklingen fören på fredag. Buhuhuhuhuhuhuhuhuhu.
Men det är tur att man har telefon så jag kan prata lite med honom ikväll och att man har så under bara vänner som frågar hur man mår. Tack mina smp änglar!


Men nu ska jag fortsätta att se på barnpogram och göra läxo. Ocvh hämta lite fika tror jag. Hihihi sånt får man äta när man är sjuk och har mensvärk^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0