Hemma från stallet!

Nu sitter jag i mitt rosa un derställ som Marcus bara garvar åt. Men det är riktigt skönt. Har precis kommit hem från stallet och ska gå och lägga mig i ett varmt bad. Marcus var med till stallet som jag skrev och det var jätte kul att han var med även fast han nog inte tyckte det var så kul Men jag antar att han kommer att hämnas på något sätt. Men jag tyckte det var jätte kul och han klappade till och med hästarna men han var lite skeptisk mot lukten men det kan jag förstå^^. Men han kollade på när jag red och så tog han lite kort när Harriet och jag busade nere på ridbanan. Men idag gick det riktigt bra att rida Harriet i ridhuset. Fast hon var lite fjantig men det är väl sådant som händer. Men det var kul att Marcus satt och kolla. Och jag vet att Marcus inte hade följt med till stallet om han verkligen inte älskade mig. Men nu ska jag krypa ner i badet och värma mig. Så ska jag fixa iordning mig och vid halv sju åker Marcus och jag in till stan för lite mys. Ska bli riktigt kul^^. Men skriver sen!
Bilder kommer när jag har badat^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0