Hemma från stan!

Nu är man hemma från stan. Jag har inte hittat jätte mycket idag för dagen har inte varit så bra. Jag har tappat armbandet jag fick av MARCUS.  Förstå vilken smärta jg är jätte ledsen och det ända jag vill nu är att få tillbaka det. Snälla Snälla Snälla. Men jag har som sagt inte hittat jätte mycket men jag har köpt julklapp till Marcus. En pälsmössa som han ligger med i sängen nu.  Han är så himmla söt i den. Och sedan har jag hittat ett nytt underställ, en långärmad tröja( som jag ska få i julklapp av mormor) och sedan lite tröjor. Två randiga och en röd( dom ska jag få av mamma i julklapp). Och så har Marcus köpt julklapp till mig med. Han är så himla söt. Men nu ska jag vara lite social med min älskling skriver mer sen när han ska skjusa sin mamma!!!! Hej så länge!

Världens bästa Hannis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0