Hemma hos Hannis!

Nu sitter man hemma hos Hannis. I hennes säng. Och jag säger bara att jag äger jag fick igång internetet. Fan vad ja gär bra. Så nu är det bara att köra på. Men älsklingen var ju gullig och körde ut oss till Hannis. Men jag kommer sakna älsklingen inatt. Jag vill ju sova med han ju!Och sedan vill jag bara lägga in ett stort TACK till min älskling som fixade så att jag kan ladda skolans kamera( eftersom jag fick en kamera utan batteri) Och så skickade han med host medicin. Snaka om att han är gullig. Ska nog åka upp till honom imorgon och pussa på honom massor. Men ikväll blir det tyvärr en dag utan honom, men jag ska nog överleva har ju Hannis och Lindis.
Men idag har Marcus och jag bara legat i sängen. Det är så jävla underbart. Speciellt när man inte mår bra. Älskar dig Marcus!
Men nu har jag parkerat mig i sängen med katten i knät. Hör ni jag har en katt i knät. Hihihi. Vad duktig jag är!

Och Marcus jag vill ha tillbaka mitt hårspänne som du dumpade i bilen^^!

Nae så här såg jag ut en stund i går kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0