Hemma själv igen!

Japp då får det väl bli skärpning, eftersom att Lindis Bindis klagar. Men idag så kom Marcus och hämtade mig efter skolan då vi hade gjort engelskan och det på minner mig om att jag måste skicka det nu! uppsi uppsi. Men Marcus och jag har bakat lite idag och jag har gjort en marcipan bil, det skulle vara Marcus bil men det ser inte riktigt ut som det. Men men! Sedan har jag och Marcus bara tagit det lugnt och jag har typ spytt slem igen. Förlåt älskling jag lovar jag gör det inte med flit. Men nu ska jag krypa ner i sängen och försöka att läsa lite engelska bok. Och imorgon så ska jag blogga som vanligt igen. Men måste dra nu tjo!

Just det redovisningen gick nog rätt så bra idag på naturkunskapen! Eller jag hoppas hoppas hoppas!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0