I Stan är det ett vinterland!

Nu är jag äntligen hemma från vinterlandet. Eller ja det är det ju här med men istan snöade det jätte stora flingor hela tiden. Men men mamma och jag fick inhandlat det vi skulle iallafall. Jag köpte mig en nyy bh, en cardigan och ett vit nagelack. Och sedan så köpte vi gran och fixade lite julklappar. Och om vi säger såsär att jag har lite ångest över att jag åt på Mc men eftersom att vågen vissar samma siffror som den gjorde i morse så är det nog inte några större problem. Och inte får jag träna nu när jag hostar så mycket. Skulle velat springa ett varv i morgon bitti men jag får inte för mamma för det kan överanstränga mitt hjärta, så jag får hjärt fel. Så det är väl bara att ligga inne och saka ihop till en klump. Men jag har bara lite ångest. Och imorse ar jag till och med duktig och åt en macka till flingorna! Duktigt gjort av mig tycker jag. Tror det blir en imorgon bitti med^^(även fast man inte ska äta mackor, så har det väl något bra?). Men när vi kom hem från stan så åkte vi förbi hos mormor och morfar och jag fick en mössa av mormor som hon hade gjort. Den är jätte finn! Men nu ska jag göra mina situps och sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa engelskabok. Och sova lite skapligt hade jag tänkt mig för är riktigt seg. Men om jag inte skriver imorgon har ni en andledning, jag kommer inte ur sängen angående min fettma!!!!!
Men hoppas att alla läsare sover så sött^^


Jag vill ha tillbaka mitt gammla hår där lugen låg på sin plats och inte delar sig så förbanat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0