Igår!

Ja jag orkade inte blogga när Marcus hade åkt hem. Men så här var det igår. Mamma och jag åkte till stallet och jag red Konny och mamma red sin lilla plutte häst. Det gick riktigt bra med Konny tror jag? Men iallfall så blev han lite svettig. Sedan har jag bestämt att jag ska rida Harriet på lördag. Så det blir att gå upp tidigt. Åhhh vad Marcus kommer att tycka om mig då. HIhihihi^^. Men efter att vi hade kommit hem så bytte jag kläder jätte snabbt och sedan så hoppade mamma och jag in i bilden jätte snabbt. Sedan körde hon mig till Marcus där vi var en stund. Sedan åkte Marcus och jag upp hitt en sväng och vid tio så åkte han hem. Snacka om att jag har världens bästa pojkvän. Och så ska ví ses idag. Jippi. När Marcus hade gått hem så läste jag ut min engelska bok. Så himmla underbart att vara klar med den. Bara en kvar då^^. Sen somnade jag som en stock, även fast jag var lite nervös att det hade hänt älsklingen något eftersom han inte kunde smsa när han var hemma! Men efter ett tag så somnade jag med mobilen i handen ifall det skullle vara någon som ringde^^

Är utläst nu! Äntligen!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0