Inga bilder idag!

Idag har ni fått väldigt tråkiga inlägg utan bilder men jag hade inga bilder som riktigt passade till inläggen på Lindis dator. Så jag kände att det var bättre att dom var toma. Men nu ska jag krypa ner i sängen hos Marcus och lägga huvudet på axeln och sova. Men dagen har varit helt fantastisk, hur kan den inte vara  der när man är med Lindis och Hannis. Man kan ju bara ha kul när man är med dom. Men jag skriver mer imorgon om dagen för nu somnar jag snart. Och jag ska bara säga tack till älsklingen en gång till. Tack tack älskling för att du gick upp tidigt och körde oss till stan. Och sedan åkte in och hämtade hos. Och nu att jag får sova hos dig. Det är slltid lika underbart^^ Men nu ska jag gå och pussa på älsklingen och sova Länge!!!!!!
God natt. Ni får bilder imorgon på mina underbara köp^^

Jag och Lindis vi är så vackra. Kortet är taget från Lindis dator hemma oss henne så jag var verkligen tvungen att publicera det för just nu orkar jag inte att lägga in några kort på kläderna!!! Kan säga att jag är skapligt trött^^. Men hoppas att ni har haft en bra dag för det har jag iallafall haft^^ Och nu börjar en underbar natt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0