Julafton!

Nu är jag klar för att fira julafton. Jag vaknade med älsklingen imorse. Helt underbart. Men älsklingen blev nog väldigt trött på mig för jag typ hoppade på honom som ett litet barn och ville gå upp och äta frukost. För utan att äta frukost så får man inte öppna några packet. Av pappa fick jag min kamera. Eller vi ska dela på den. Men jag behöver bara betala lite eftersom jag får den i julklapp med^^Och så fick äklsklingen en liten julklapp av mamma och pappa. Det är han värd kan jag ju säga. Men nu ska jag fixa det sista för släken kommer vid ett ungefär. Men idag blir det massor av kort som hamnar här uppe. Älskar min nya kamera och älsklingen var snäll och hjälpte mig att sätta ihop den^^ Han är helt enkelt bäst. Men jag säger God Jul till er alla! HIHIHI vill öpnna julklappar nu, äta mkt mat och bara slappa framför tv idag. Det är så min dag ser ut idag!!!!!!!
Och sedan sover jag hos älsklingen inatt. Kan det bli mycket bättre? Men nu måste jag skynda mig för mamma skriker på mig!


Min underbara kamera!

Så här ser jag ut idag!

Våran finna garan som Lindis och jag pyntade!


Kommentarer
Postat av: lindis

Åh vad kul att du fick kameran!! :D ska åka in och köpa min på måndag troligtvis :D hihi <33

2010-12-24 @ 23:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0