Juldagen!

Nu är jag hemma från Marcus. Och jag ber om ursäkt älskling men jag tyckte du skulle vakna. Men jag lovar att jag ska vara snäll nästa gång vi sover^^.Vet att du tycker jag är jobbig när jag är sådär på morgonen men idag får du skylla dig själv för du sa att vi skulle sova och att du inte gjorde det;) Men jag hoppas att du har en bra dag idag iallfall! Och jag lovar att skriva så mycket jag kan! Men natten har varit helt underbarsom vanligt och idag är det juldagen vilket innebär att vi ska ut till gammelfarmor. Men jätte god mat och trevligt sällskap. Men jag har precis fixar mig och ska försöka att fixa min blogg för alla bilder försvinner. Inget bra men det ska jag försöka att fixa i kväll får då har jag inget att göra för då så ska älsklingen bort. Så jag parkerar mig nog framför datorn och fixar bloggen lite^^ Men nu måste jag skynda för mamma skriker att vi ska åka nu^^

Så här ser man ut idag!

Idag kör vi utan smink i och tofs. Orkar inte fixa mig, vet att alla älskar mig lika mycket i alla fall, eller gör ni det?


Kommentarer
Postat av: lindis

klart vi älskar dig lika mycket iaf din knäppgök :D men du, det där VR grejset du vet objektiv.. det följde med när man köpte det va? :P såg på bilden att det stod VR på förpackningen ;) tänkte om man va tvungen att fråga så det följde med eller om det gjorde det direkt iaf :D <33

2010-12-25 @ 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0