Kan inte sova!

Just nu kan jag inte sova och jag undrar om jag ska smsa till Marcus. Jag hatar att ha mardrömmar för det känns som om dom ska bli verkliga. Jag vill verkligen inte att den här ska slå in. För då har mitt liv ingen mening. Snälla älskling håll dig borta från svarta skåpbilar är du gullig så känns det lite bättre faktiskt. Då kommer nog allt att lösa sig. Men han kanske sover så det vill jag inte. Han är så sött när han ligger och snarkar bredvid mig. Jag saknar honom jätte mycket. Tänk om han bara kunde vara här. Ligga och pilla honom i håret och känna hans varma kropp. Jag saknar dig älskling. Vill bara vara hos dig nu och krypa in i din famn och somna så gott som man alltid gör i din famn. Ligga på din axel( och jag ska nog försöka att dregla lite mindre älskling) Men det är ju lite svårt när världens snyggaste människa ligger bredvid mig! Hoppas att du sover gott Älskling. Och idag har jag hela täcket men jag vill hellre att du kommer och tar mitt så att jag kan krypa närmre lägga benet runt dig och krama om dig.  Snälla kom hit jag saknar dig så himmla mycket!!!! Men nu ska jag försöka att sova igen, eller åtminstone ligga och tänka på min älskling!
Hata drömmar och sen att man är nervös inför det jävla medlet:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0