Kanske dags att tänka på sängen?

Nae det har jag ju redan listat ut att det kommer ju ändå inte gå så bra. Inte när älsklingen har legat här brevid för en stund sedan. Så ska nog lägga mig och dregla över kudden han låg på. Hihi typiskt mig att dregla. Och jag hoppas att älsklingen körde försiktigt hem, annars blir jag arg. Nej men är alltid orolig över min älskling. Det är väl inget fel med det?.
Men min dag har varit som följande. Att när jag kom hem så satt jag mig och lekte lite med datorn och sedan så blev det att bada en stund. Kände att jag behövde stänga av alla tankar ett tag. Sedan blev det att slänga på sig kläder och gå till Marcus( Och här i mellan har vi ju haft hur mycket host som helst men det räknas inte) Sedan hemma hos Marcus låg vi bara och prata. Och jag förstår inte hur en människa kan ge en så mycket lugn när man själv ser att han är rädd. Hur han själv skulle villja slippa prata om det. Men ändå får han mig så lugn och avslappnad att jag nästan somnar. Att ligga i Marcus famn är det bästa jag vet och att höra hur han säger
- Det löser vi tillsammans.
Man kan vara hur stressad, arg eller ledsen som helst. Eller bara rädd. Och när han säger det och kramar om en så blir ma helt varm och vill bara trycka sig rakt in i honom. Han är världens bästa pojkvän. Jag lovar att jag aldrig kommer att lämna min älskling. Han betyder för mycket för mig!!!!!!
Vid åtta så åkte vi ned och köpte skumtomtar och sedan åkte vi hem till mig och åt tacos( och jag fick som jag ville igen, Marcus åt mat hos oss) Det är mysigt. Och jag har kommit på världens bästa bantnings metod. Man köper lika mycket godis som man brukar och sedan ger man varanan till Marcus och äter varanan själv. Då äter man ju bara hälften av vad man skulle äta. Smart va^^ Men efter maten la vi oss bara i sängen och såg på bil filmer och prata lite. Och jag vill att den mannen ska veta att jag Älskar honom!!!!!!!! Men nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ned med boken i knät och hoppas på att jag får min mend under natten. Det ända jag önskar mig i julklapp. Vill bara ha mensen nu så spelar det ingen roll om jag får en halv penna i julklapp. Men nu måste jag hoppa i säng och hitta en telefon laddare kanske. Det här kan bli roligt eller vad tror ni?

Saknar  min älskling redan nu=( Men vi ses som tur var imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0