Kul!

Kul att pappa bara skäller på mig när jag hostar. Jag fattar mig inte riktigt på min familj. Nu hostar jag ju nästan inget. DÅ tycker pappa att jag ska vara hemma. Och innan har jag ju förfan inte kunnat andas för att jag har hostat nu är det ju bara för att det kiklas i halsen. Ibland blir föräldrar bara för mycket. Det var riktigt skönt att bada förut. kände mig inte sådär jätte fråsch innan kan jag ju inte på stå. Men imorgon ska jag till skolan vare sig jag får eller inte. För då blir det estetiskverksamhet. Och jag är så jävla taggad. Fan vad jag ska ta bra kort. Och sedan så ska vi få låna hem kamerorna igen. Det ska bli jätte kul faktiskt. För älskar att at kort. Och pappa och jag kanske ska köpa systemkameran  tillsammans. Det blir gött och han vet inte att jag tän ker ta med mig den när jag flyttar hemifrån men det behöver han ju inte veta. För nu ska det tas kort. Speciellt på Hannis och Marcus rumpor. Hahahaha du komemr inte undan Hannis bannanis. Och Marcus lär ju inget märka när han meckar bill^^ Mohahahaha jag är onskefull.
Men nu vill jag att älsklingen ska komma för nu saknar jag honom extremt efter att inte ha sett honom på  nästan två dagar. Panik från min sida. Kom nu älskling, kom, kom kom kom kom kom Nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är en order!

Hahaha när jag får barn så måste jag ha en sån här den var ju as grym. Små barn ska med åka med lite klass^^ Även fast pappan i familjen kommer tycka den är förjävlig( eller vad säger fu älskling^^)

Kommentarer
Postat av: Linda

min rumpa slipper undan, WOHO !! :D

2010-12-02 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0