Lindis Bindis har gått hem!

Nu har Lindis Bindis gått hem efter en mysig kväll! Det var synd att Hannis inte kunde idag. Hör du det nu Hannis pallra dina ben hit ner till Åtvid. Men Lindis och jag fixade våran gran helt själva. Är lite stolta över oss. Men det blev helt suverän. Sedan blev det film hela kvällen. Men nu ska jag försöka att krypa ner och sova( och så får man inte glömma 60 situps heller^^). Ska försöka att sova lite tidigt. men det är så svårt att somna om man inte får göra det på Marcus axel. Jag saknar honom. Och sedan kommer jag ju sakna täckes napparen. Eftersom man får sova utan täcke. Men då har jag en väöldigt bra andledninga att ligga nära Marcus^^. Men nu säger jag godnatt till omvärlden! Hörs imorgon.
Var lite dålig att ta bilder idag så nu får en imorgon!

Idag får jag hela täcket för mig själv. men vad ger det när jag får ligga ensam och frysa=(


Kommentarer
Postat av: lindis

snyggaste granen! höhö <3

2010-12-23 @ 10:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0