Lindis säng är mjuk!

Nu sitter Hannis och jag i Lindis säng och bloggar lite gran^^. Vi var neråt och handlade frukost förut och något gott till kvällen. Så jag har ätit vanilj kesella och Hannis och Lindis äter chips och choklad. Fatta hur sugen jag är på chips när skålen står precis brevid. Men jag ska överleva utan att äta. Jag ska jag ska! Men vi ska väl mysa lite framför tvn och sedan så ska vi väl krypa ner i sängen för vi ska ju upp tidigt imorgon. Och älskling vi har ett önskemål om att åka klockan 20 över 6. Tack älskling du vet att jag älskar dig! Men nu ska vi dampa lite när Lindis kommer upp ifrån duschen.

Vi är tripp trapp och trull!
Och som ni kanske förstår så kommer jag inte att blogga imorgon. Jag får se om jag slänger in ett inlägg hemma hos älsklingen. Men man vet aldrig jag kanske somnar i bilen hem så någon får bära in mig i sängen^^. Men jag skriver igen så fort jag har tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0