Min Julafton i bilder!

Här kommer lite bilder från min Julafton! Den har varit riktigt lyckad!


Tomten i tv-rummet!

Jag var jätte sugen på knäk idag men jag tog ingen. Tyckte det var starckt gjort av mig!

Mina pepparkakor!

'Våran finna godis skål!

Min älskade tomte som jag har haft sedan jag var liten^^

Och pappa tyckte iallafall att sin mat var god^^
Från vänster: Moster, pappa, Mormor Farmor

Det låg många julklappar undergrannen!

Mina underbara små kusiner. Elsa och Alva

Alva, Jag och Elsa väntar på packet öppning!

Elsa tyckte om köttbullarna och vildsvins korven^^


Kommentarer
Postat av: lindis

haha vilket charmtroll på bilden längst ner i mitten! :D <3

2010-12-25 @ 18:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0