Mina fina fynd!

Det här är vad jag hittade i Sthlm. Det var så jävla bra. Och jag ångrar inte attjag köpte något och det var inget jag glömde köpa eller typ ångrar att jag inte köpte. Och det är ju riktgigt bra. Men här får ni bilder på det jag har köpt.
Men kalsongerna jag köpte till Marcus får ni inget kort på för han har dom på sig och han ville inte vara med på kort med dom kalsongerna^^. Förlåt älskling men tycker dom är snygga. Även fast dom är halft genomskinliga^^.


Mina fina jeans jag bara älskar dom. Men dom sitter jävligt tajt över röven. Men det är väl snyggt?

Hahahaha mina nyårsskor som jag är helt förälskade i men dom får ni inte se fören på nyår. Jag kan säga såhär att jag blir längre en Marcus^^

Köpte ett tunnt skärp men vet inte riktigt vad jag ska ha det till men det ska jag nog hitta något bra.

Sen var jag duktig och köpte strumpbyxor till nyårsafton^^

Och sen min underbara bh som jag avgudar.
Tyckte inte jag köpte ett ända onödigt köp om man räknar bort skorna. Men dom var så jävla snygga så det blev nästan ett måste då^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0