Mina Julklappar!

Idag är jag världens lyckligaste tjej. Jag har fått precis allt jag önskade mig. Snacka om lyckans tjej. Fick en morgon puss av Marcus på julaftonsmorgonen som var helt underbar. (Som alltid)Och så en i morse även fast han nog var rätt trött på mig^^Men jag säger bara det är ju JUL^^ Jag älskar dig Marcus! Fick min kamera och ja vad mer behöver jag säga!

Julklapp av Mormor, den är helt underbar

Julklapp av mamma, den är lite sött

Julklapp av mamma

Och så fick jag julklapp av Marcus mamma, visst är hon söt

Julklapp av Alva, som hon hade köpt för egna pengar!

Julklapp av mamma

Julklapp av gammelfarmor. Snart kan jag flytta hemifrån^^

Julklapp av Anne

Och så kameran så klart men den har ni ju redan sett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0