Mot stallet!

Nu har Marcus åkt hem. Det är lite tråkigt men vi ses förhoppningsvis i kväll också. För då kanske vi ska sova över. Det är så himla mysigt. Men idag har jag varit med ner till garaget. Visst jag kan inte påstå att jag tycker att det är jätte kul men det är kul att se när Marcus håller på med saker han tycker är kul. Så älskling sluta få dåligt samvete. För jag är så gärna där nere och det vet du annars säger jag att jag inte vill åka ner^^ Jag kan faktiskt säga nej. Men imorgon ska jag hämnas imorgon för älsklingen ska följa med mig till stallet imorgon. Det ska bli jätte kul för jag vill verkligen att han ska följa med ditt. För det var det ställe där jag trivdes bäst förut. Men nu är det i Marcus famn jag trivs bäst. Så nu ska jag åka ut och rida till Harriet lite så att hon inte blir galen imorgon när jag ska rida( måste skicka ett sms och fråga Annie om jag får låna Harriet imorgon också, men det får jag nog). Men det ska bli jätte kul imorgon, först stallet och sedan åka in och äta och se på bio med älsklingen. Det ska bli riktigt kul och mysigt. Men kanske ska varna älsklingen om att det kommer att bli kalt imorgon i stallet så att han tar på sig mycket kläder så han inte fryser om lilla rumpan. Men nu ska jag gå och klä på mig så att jag inte fryser om rumpan när jag ska rida Konny och Harriet. Men jag ska försöka skynda mig i stallet så att jag slipper vara ifrån älsklingen så länge^^. Det blir bra för saknar honom redan. Men jag får hoppas att han har de så kul vad han nu gör för något.

Mot dom galna hästarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0