Nästan klar med allt plugg!

Nu är jag nästan klar med alla läxor vi har. Naturkunskapen har jag skrivit negativa saker om alla energikä,lor( förutom våg-tidvatten för där hittar jag inte några bra källor) Sedan var det det egna arbetet i naturkunskapen som är lite kvar på. Ska bara få in några punkter. Sedan har jag bara 6 kapitel kvar i engelska boken. Matten är klar det vi ska ha gjort tills imorgon och tyska kan jag. ¨
Har bara laben, kompletering på lab, och grupparbete kvar tror jag. Sedan tillkommer väl det saker hela tiden memn just nu ser det rätt så ljust ut.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh är det negativa grejer till attack och motståndsgrejer du har gjort till vårt arbete? :D<3

2010-12-02 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0