Nu blir det situps!

Nu har jag städat hela rummet, damat alla hyllor och städat alla lådor. Kan ju säga att jag är stolt över mig själv. Mamma,jag och Filip åt pizza till kvällsamat men jag orkade bara en fjärde del. Men jajajaja får äta en stabil frukost imorgon bitti. Sedan så gick jag hem till älsklingen för han måde inte alls bra idag så jag kände att jag var tvungen att gå och ta hand om honom lite gran. Jag packade ner pepparkakorna vi bakade och sedan gick jag förbi Willys och köpte choklad och djungelvrål till älsklingen. Men var tvungen att gå hem vid halv nio men vi han att se på film och mysa lite iallafall. Och jag var hemma i tid till och med tio minuter tidigt. Det tyckte jag var duktigt. Men nu ska jag göra kvälls rutinen och göra situps och sedan krypa ner och börja läsa på min engelska bok.( det är bok två^^). Men jag skriver imorgon som vanligt. Just det då ska jag åka in till stan och möta upp mamma. Ska bli riktigt kul=) God natt allihopp!!!!!!

Jag vill bara springa hem till Marcus och krypa upp i hans knä och somna. Det är det bästa som (nästan) finns. Är ju roligare att träffa honom ju^^. Men jag vill till honom nu. Saknar honom jätte mycket!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0