Nu har jag ångrat mig och gjort något åt saken !

Åt en macka och ångrade mig så mycket så jag sprang bort till mormor och hämtade hunden och sprang i 40 minuter.Så nu känner jag att jag nog kan överleva denna kväll utan fettma. Men det kommer att bli att knarka hostmedicin för nu ligger jag i host attack. ´Men efter skolan så gick jag till garget där Marcus och jag fixade det sista i bagaget. Det var riktigt kul mn var så jävla se efter så det är inte sant. Men om vi säger så här så är jag rätt så mör nu ska göra mig en stor fet kyckling sallad och sen får vi se om jag smacka en klyftpotatis. Men ikväll blir det att mysa med älsklingen och imorgon bitti går jag upp tidigt och åker till stallet. OCh älskling du behöver inte säga något jag vet att du älskar att gå upp tidigt på en lördag morgon^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0