Nu har jag bakat klart pepparkakorna!

Nu har jag städat klart tv-rummet. och sedan gjort pepparkakor tills julafton. Och sedan har jag hunnit äta kvällsmat( våfflor) Hur onyttigt som helst men det struntar jag i för det var svin gott. Snart kommer Lindis( Hannis hinner inte) Buhuhuhuhu. Och då får jag väl muta henne på något sätt att hjälpa mig att klä granen för det måste jag göra ikväll.  Sedan blir det väl typ lite film och tjejsnack. Sedan får vi se om Marcus kommer upp och sover här inatt. Jag hoppas verkloigen att han hinner och vill det. Även fast han inte har något att göra här när jag har somnat. men om han kommer så får jag försöka att vara vaken lite längre. Men nu måste jag slänga mig i duschen och sminka mig lite inna Lindis kommer. Panik!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0