Nu ska jag sova eller?

Asså jag fattar inte vart den här dagen har tagit vägen! Det är stört vad fort den har gått. Jag fattar inte? Efter att jag hade duschat och så, så kom Marcus och hämtade mig och så åkte vi hem till honom så att han kunde äta. När vi åkte hem så åkte vi förbi och handlade. Sedan blev det att gå ut och gå. Marcus följde med mig^^. Han är så jävla sött när han gör det. Så vi gick bort till mormor och morfar och hämtade hundarna. Sedan gick vi en sväng och hamnade hos farmor. Sedan hem och äta och ligga och mysa. Och sedan har dagen försvunnit. Har skrivit ut bild arbetet och typ ställt in resten av maten. Något mer har jag inte hunnit med. Men nu måste jag sätta mig och läsa matte, engelska bok( som jag inte har gjort, ajj då) Och sedan plocka mina ögonbryn eftersom min pojkvän klagar så mycket på dom!!!!!!!!!! Så nu får jag väl ändra på det. Men säger god natt och hej!!!!

Världens bästa vänner!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

det är du som är världens bästa andrea <3<3<3 älskar dig :)<3<3

2010-12-11 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0