Nyårslöften!

Ockej och så kommer vi till det där med nyårslöften. Jag har aldrig varit så duktig på att hålla dom men föra året klarade jag ju ett jhalvår utan godis så jag tänkte utmana mig själv och sätta fler nyårslöften!
Godisförbud: Ja jag har ju inte ätit godis på 22 dagar nu men nu är det liksom den stora dagen där pappa och jag räknar i från( och det skadar ju inte om man får 500 spänn). Andledningen till att jag slutar att äta godis är för att min kropp mår mycket bättre när jag inte äter. Men jag kommer att sakna det och nästa julafton kan ni ju gissa vad jag önskar mig^^ En stor fet godispåse från Karamelo med alla sortes godis. Och en toffe ask för dom är så underbara^^. Och sen har jag ju det där delemat med mage och den kanske blir mindre om jag slutar äta godis. Vem vet man kan ju alltid hoppas^^
Träna mera: Ja det säger väl allt. Jag ska börja träna mera. Två gånger på gymet och två gånger rida och så ska jag springa på alla sovmornar vi har. Det tycker jag låter  bra. Och sen kommer jag ju självklart att göra lite olika övningar på morogn och kväll osm stärker magen och rumpan^^ Man vill ju se bra ut till Beach 2011. Platt mage här kommer jag!
Äta på regelbundna tider: Kommer bli jävligt svårt med en pojkvän som inte går upp fören tolv. Men jag ahr bestämmt mig för att jag ska äta på regelbundna tider för pappa sa att magen skulle bli m indredå. Och det är ju ett plus. Så nu tänker jag hålla strikta tider! Och självklart äta frukost lunch och middag.
Frukost: 6-8
Lunch:12-13
Middag:18-20
Det tycker jag låter riktigt bra. Och jag måste följa det här nu eftersom jag vill ha en platt mage!!!!
Inte köpa något onödigt:Jag har bestämt mig för att jag inte ska köpa något jag inte verkligen behöver och sedan spara så mycket pengar som möjligt till allt annat som jag ska gör med älsklingén. Det tycker jag låter som en bra idé^^


Nu har jag bara sista spurten till att få en sådan här mage och det borde jag ju klara på ett år.

Ja det var väl alla mina nyårslöften för i år. Och jag ska verkligen klara det här nu så att jag kan känna mig riktigt stolt över mig själv. Och det ska gå att få bort min mage så att jag inte känner mig så stor^^ Nu kör vi och alarmet ska ställas på åtta imogon bitti och då ska jag gå upp och äta frukost. Jag måste klara det. Men det blir llite svårt att gå ner hos Marcus men jag får väcka älsklingen så får han följa med ner^^. Hoppas att han vet att jag älskar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0