Om mig!

DAGENS VILL HA: Morgon dag
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, en randig t-shirt och marcus mysiga kofta
DAGENS FRISYR: nedsläppt
DAGENS LÅT: du har inte lyssnat på en ända låt idag så vet inte?
DAGENS PLANER: Sova tidigt och dampa med Lindis och Hannis
DAGENS SAKNAD: Älsklingen<3
DAGENS DUMMASTE: När jag försökte väka älsklingen^^ Tur att han inte vakna kan jag ju säga men det är ju min lilla hemlighet^^ 
DAGENS MISSLYCKANDE: När jag skulle diska höll på att få kniven rakt i handen, skulle vara min tur det^^
DAGENS DROG: Vanilj kesella
DAGENS KÖP: Frukost och lite småttoch gott till kvällen^^
DAGENS GODIS: vaniljkesella
DAGENS HUMÖR: Glad men ögonen slår snat ihop^^
DAGENS CITAT: Älska glömma och förlåta
DAGENS ROLIGASTE: När Lindis halkar ner till Ica i sina Uggs^^

Nu sitter vi vid våra datorer så jag passar på att göra lite inlägg tills imorgon. Men imorgon får ni veta lite mer om mig och sådant. Hoppas att ni inte somnar framför datorerna^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0