Pratat med älsklingen!

Har konstaterat att telefonräkningnen för mig kommer att bli dyr igen. Det kommer att svida lika mycket den här gången. Men det är det värt. MEn nu ska jag packa väskan och sedan gå upp mot Lindis och möta henne och sedan gå till skolan. Dagen börjar ju nästan bra när man börjar med exel prov. Sedan grupparbete elller kemi räknestuga. Lunch. Matte där man inte fattar ett skit, sedan engelsk+mentor tid. Och så ska jag gå på matte hjälpen så att jag fattar matten. Sedan blir det att gå hem till Marcus så ska han bara fixa iordnig sig och så ska vi gå hem till mig Och jag måste vara klar med maten till kolockan 6 för då vill brorsan ha mat. Annars ska jag bara plugg lite tyska idag så är ja nog klar. Men som sakt måste packa!
 
Marcus bil blev jätte fin(även när han har dom vita fälgarna^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0