Sista rycket nu då!

Nu har jag varit uppe ungefär en timme. Tycker jag var duktig som gick upp vid nio! Men jag har hunnit att äta frukost. Har nästan gjort klart mitt rum. Ska bara dammsugas och lite smått. Har ställt ut alla tomtar i huset så jag har kommit en bra bit på vägen. Eller vad säger ni? Men nu ska jag börja att städa över allt annat. För nu ska huset bli rent! Fast köket får vi städa ikväll eftersom pappa gör mat och jag ska baka mer^^. Men nu måste jag fortsätta. Men ni vet ju att jag lever bara att jag julstöckar idag!
Lite kort på mitt julstök!

Jag vill ha packet nu!

Min julkulka!

Marcus kortet fick sällskap av mnin snögubbe^^

Min fina tomte ser tille rolig ut^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0