Själv test 2!

Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 50.40
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på hur jag ser ut den dagen^^
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en present till älsklingen, och sedan till Hannis och Lindis
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? På sätt och viss
När var senast någon stötte på dig? Fråga inte mig fråga Marcus
Vad åt du till middag senast? Hamburgare
Kan du vissla? Japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Jag gör det nu med^^
Äger du några popband t-shirts? Nej det kan jag inte påstå
När flög du senast? 2år sen
Pratar du några andra språk? Tyska och Engelska
Har du gråtit offentligt? Ja det har jag nog har lätt för tårar
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? navelpersing och tatuera in en sak i naken
Vad har du med dig in på bion? briúkar vara godis och dricka
Vad har du för väder? snö
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? det kan inte vara något, det är bara att genomlida. Men idrott är väl rätt så okej^^
När sov du senast på golvet? Typ i förgår när jag inte sov med älsklingen^^
Vilken är din favorit drink? Jag har ingen^^
Gillar du din boendesituation??????
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ja har ingen anning 1000 kanske. Eller nej bara jag får somna tidigt^^
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Fulbokade men inte stressiga en så länge
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ibland men bara på Kemin men den är ju så jävla tråkig!!!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17år
Tror du på liv på andra planeter? Ja det är klart vart kommer jag annars ifrån
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Marcus älskar dig ändå<3<3<3
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det är något jag vill testa
Tycker du om att krama folk? nej det är väldigt jobbigt. Kramar bara dom som står mig väldigt nära. Och så har det alltid varit, känner mig obekväm att krama andra även fast jag vet vilka det är!
Äger du en digitalkamera? Ja men nu även en systemkamera
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen ser inte lika dan ut som någon^^
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja de kan jag ju säga att jag gör för då sitter man vid telefon och väntar.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej det kommer jag aldrig att få det är ju svin gott
Är du mörkrädd? Om ni bara visste jag hatar mörker
Tre saker du alltid har med dig? Jag har ingen anning men jag antar bh, trosor och en hår snodd på armen^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0